2012.09.23.
00:28

Írta: vilola

Krakkói hangszerboltok

Pénteken délután már nagyon szenvedtem a munkahelyemen. Valahogy nem akart eltelni az idő. Érzetre kétóránként néztem az órámra, de valahogy mindig csak néhány perc tellt el, borzalmas volt. Kolléganőmet, akivel együtt járunk minden nap munkába, jobban mondva ő visz-hoz, folyamatosan nyaggattam hogy akkor mikor megyünk már. Természetesen mindig ugyanaz a válasz volt, hogy "félnégyután".

Latolgattam az esélyét hogy hogyan érek be leggyorsabban a városba, számításba vettem a vonatot:  15.41-kor indul, 23 perc a menetidő a főpályaudvarig, de legalább 10 percet általában késik... tehát reálisan 16.14-re vagyok bent... nem jó. Ha tényleg elindulunk "félnégyután" akkor reálisan 15.36-kor fordulunk ki a cégtől, forgalomfüggő, de 8-18 perc alatt a "Conrada" úton kiszállhatok, 3 perc a 130-as busz, a 15.51-es jobb esetben beér 15 perc alatt a pályaudvarig, onnan meg 5 perc a bolt, tehát ha vonattal megyek akkor 16.19-re vagyok ott, ha az utóbbi megoldás enyhén idealizált szcenárióját vezetem le akkor a 15.51-es buszt elérve 16.11-re megérkezek a célhoz, éreztem hogy ez lesz a tuti.

Időben indultunk, úgy repesztettünk a városba mint még soha, 15.48-kor kocsiból ki, 51-es busz persze pont az orrom előtt megy el... nem baj elévágok, mert futva meg tudom előzni ha levágom az utat kis utcákon keresztül ( erre jó a sok séta, ismersz minden alternatívát.... ) , beérem a buszt, természetesen van dugó ( pénteken szokott lenni... ) , leszállok a boszról, futás át a Galerián és kb háromnegyed ötre ott is voltam a hangszerboltban... Tervezni tudni kell... ( mondjuk a vasútállomáson áthaladva láttam a kiírást, hogy a vonatom még csak most fog beérni, jól döntöttem )

Enyhén ziláltan beértem a hangszerboltba, kb úgy nézhettem ki mind akit egy koncert után a rajongók végigkergettek volna a városon, vállamon gitárral, miután kaptam levegőt elkezdtem a mondandómat -"Gitárerősítők érdekelnének, picik, csövesek, 10-20 watt között. Nem érdekelnek sem a nagyobbak, sem a kisebbek, köszönöm, mindkét féle volt mát, az 5 watt semmire nem jó, 20 felett meg a szomszédaimmal lehetnek komolyabb konfliktusaim, meg egyébként is, nem metált akarok játszani..." elég jól behatároltam a kört, nem ez volt az első hely ahol ezt így előadtam, vártam a reakciót.

Eddig 3 hangszerboltban voltam, kettőben valami méregdrága ( ennyiért komoly erősítőket lehet venni neves gyártóktól, használtan meg főleg ) brazil cuccot ájánlottak, ráadásul az egyik helyen annyira szar volt a gitárválaszték, hogy elhatároztam, ezentúl majd viszem valamelyik sajátomat gitáromat, a másikon szintén csak a középkategóriás kínai vackok voltak, de a japán Line6-emet látatlanba lekritizálták... A harmadik hely már sokkal barátságosabb volt, két nevenincs kombó is volt, viszonylag türhető áron és még volt is mivel kipróbálni, de mégsem. Éreztem, a negyedik hely lesz a befutó, talán azért, mert a honlapjukon annyiért ajánlanak megfelelő megoldást amennyit maximum szánnék rá...

Tehát a negyedik helyen kérdésemre normális választ kapltam, teljesen érthetőnek találták, hogy az akciós cucc érdekel, ki is próbáltam a bár nem akciós, de ugyanolyat, mert az akciósat rendelni kell. Meg egy rakás gitárt is a kezembe nyomtak, persze jókat. Örültem hogy mennyire jó kis cuccom van, minden gitárnál jobban szól a kis Line6, az eladók is egyetértettek, majd előkerült egy frissen érkezett Gibson Les Paul Standard és kiderült az igazság... az igazi az mégis csak igazi... persze egy normális használt autó áráért legyen is az. Megrendeltem az erősítőt, mert azt mondták ha nem viszem el az sem gond, nekik semmiből sem áll hozatni valamit a központi raktárukból. Még beszélgettünk egy jót erről-arról, tényleg jófej srácok viszik a boltot és még zenélni is tudnak. Krakkóban ezt ajánlom : www.rnr.pl

Szólj hozzá!

Címkék: gitár hangszer hangszerbolt

A bejegyzés trackback címe:

https://mierteppenkrakko.blog.hu/api/trackback/id/tr154796042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása